Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2008 15:39 - Опасностите на хремата - случки по тротоара
Автор: bibeto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5994 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Поглед на страничен наблюдател - Ходех си по улицата, когато видях едно момиче да гледа нагоре. Погледнах и аз. Нямаше нищо. Пак погледнах нея – тя все така си гледаше нещото в нищото. При повторна проверка на пространството, открих, че НЛО няма, Стелт не се е промушил над АУАКС-а и цепелини не се тътрят над “Хаджи Димитър”. Девойката, освен, че гледаше в нищото, правеше странни движения в устата си. В този с нищо неинтересен момент, тя се изви леко в кръста, наклони глава – знаете ги жените – винаги накланят глава като си слагат обиците – та и тя така. Ама, не слагаше обица, а с пръст свит като ченгел бръкна в устата си. Започна да се върти леко в посока ляво…Търсеше нещо, но аз не виждах какво. Застина и борбата приключи. Беше постигнала очевидно някакъв успех, защото спря да се взира в небето или стълбовете над булеварда и тръгна по тротоара вече с по-конкретна и настойчива походка. 

*************************************************************************
Поглед на прекия потърпевш - И като залепна тоя ми ти бонбон…Три дена младите дружини…Ей, така, без да се усетя. Залепна, седи си там, не ще да мърда. Аз разбрах в последствие. Не, че не участвах пряко, пряко си беше, ма бях се отнесла. Ходех по тротоара, което само за себе си си е действие, изискващо известна концентрация. Та, концентрирано си вървя и той залепнал. За небцето ми, моето ми. Разбрах, когато се опитах да го прехвърля от едната буза в другата. Изкарах балонче от носа си. Установих обаче, че няма какво да местя, щото нямах нищо в едната си буза, че да го местя. Вторият факт, който установих беше, че бонбонът е залепнал и не ще да се маха. Бравос! Ще речете – що не си бръкна в устата, че да го поместиш? То, хубаво, ама на средата на улицата бърка ли се така в устата? Освен това с тоя сополив нос рискувах да направя още един балон, а той вече щеше да се пукне и хубабуба репички щеше да изгруха. Размислих се. Ако си бръкнех в устата може би щях да успея да го преместя, обаче поне петдесет човека щяха да видят как съм се съсредоточила към неизвестна точка нейде в пространството. Понечих да го избутам с език, внимавайки с балоните. Разкашлях се. Следствието от това, че се разболях и смуча бонбони с менти и евкалипти, освен, че ме превърна в нещо средно между Чибурашка и коала. От ядене на евкалипт това, не от дърпане на уши. Сега си отнасях последствията. Сама. На улицата и с риск от обществен резил.

image

После просто реших да бръкна. Изчоплих го. Ще ми залепва той.



Тагове:   опасностите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. koker - =)
05.12.2008 15:43
Боята, нали? А щеше да ми я оставиш!
цитирай
2. bibeto - ще купуваме още
05.12.2008 15:45
не е от боята...От евкалипка е сопред мене...
цитирай
3. stefo - хубава работа!
05.12.2008 15:45
просто трябваше да си купиш ракия, да се изжабуриш, да се изхрачиш и той сам щеше да си падне!
в устата ще си бъркаш!
цитирай
4. bibeto - ако
05.12.2008 15:46
си купя ракия в 9.30 сетринта мосля, че можех прасто да си се прибера вкъщи и да си смуча докато се прибереш...
цитирай
5. koker - =)
05.12.2008 15:53
Бибе, като гледам как пишеш, май още не си си изкарала ръката от устата!
цитирай
6. bibeto - дам
05.12.2008 15:59
хвана ме..но работата е там, че носа ми се запушва и назалните проблеми се отразяват на вербалните и писмените, незнам защо обаче
цитирай
7. koker - =)
05.12.2008 16:08
Прилагам обяснение съгласно международните разпоредби:
Назалните проблеми причиняват вербални такива за да може страдащия да буди съчуВствие дори и при разговор по фиксиран или мобилен телефон, зад непрозрачно гише и по време на отделяне в нужник.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bibeto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 335949
Постинги: 61
Коментари: 323
Гласове: 1170
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930