Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2007 11:38 - Непорочно зачатие
Автор: bibeto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5208 Коментари: 18 Гласове:
0



Ей, на човек може да му пламне тиквата само за секунда и половина! Не говоря за Великден в „Александър Невски”, а за вчера.

Пристигам в офиса към 14 часа на обяд, пуфтя и гледам премрежила поглед, ама не от онези сладкарските погледи, а направо за-спи-вам! Много заспала работа. Фауната в офиса се изчерпва с двама колеги, които са неоправдано и неразбираемо за мен, изпълнени с нелепа жизнерадост.

Нито съм махмурлия, нито нещо съм нервирана, че да гледам така.Даже като си купувах фъстъчки, продавачка ми каза, че съм я гледала, все едно ще ме излъже (!!!) – Айде, ся, аз ако очаквам да ме излъжеш, ще си мъртва зад щанда...

Ама, ей така, връхлитам си аз, влача на гръб двулитрова кола и се мъча да си спомня къде ми е мястото в тоя офис.

Андръц-пръц, ориентирах се и ...И се сещам аз, с главата ми, моята ми, че имах едно дреееебно и незначииително заданийце за до края на седмицата. Аха. Днес е четвъртък. Давай Бибе, стягай пингвините и на работа. Изпих двата литра, запалих си цигара. Просветна. Видя се надежда.

image

Задачката е да си измисля презентативен текст за нашия си сайт. Нали таковата, аз съм пишещия брат в това общество. За това аз съм мозъкът (сетих се за Кранк от „Костенурките Нинджа”, не съм такъв мозък, пък!), за това цяла седмица четох. Ма, четох ви казвам. Очите ми останаха по монитора, даже една мигла още виси от горния десен ъгъл...Много четох за презентации, за маркетингови похвати... Алабализми, дето печелят много пари, ако са направени добре. И аз си викам, маминазлатна, ся ще се мисли.

Захапах цигарка и мисля аз, като предварително на едно word-че съм си нахвърляла доста умни неща, които са с функция да помогнат на заспалото пингвинско сиво вещество (дали, всъщност на пингвините сивото им вещество е сиво? И дали пингвините съзнават това нещо?).

Кратък спор за филма „Коса” и необразоваността на младото поколение ме връща към обичайното ми леко заядливо и тонизирано настроение. Запретвам ръкавите на полата и с устрем започвам да се набирам на клавиатурата.

image

След по-малко от половин час, изпълнен с тъпо взиране и опити да си припомня какво четох цяла седмица, съм сътворила нещо, което в подготве класната щеше да ме прати наново да пиша.

За класната после.

Та, много горда от себе си и от творбата си се заемама да превеждам. Требе да е на ингилизки, това е положението. Аз, хубаво ще го преведа, ама на ингилизки звучи наивно. То и на български така звучеше, ама нали ми трябва основа.

Аз така си пиша разните работи. Първо си написвам някакъв скелет, за да си очертая границите, после става едно ровене и търсене на по-завързани, къдрави и зафинтифлюхани думички.

Но първоначално искам да знам това ПиАр-ски как звучи. За това по доброто старо кю изпращам плода на мозъчните си напъни на Лили. Лили е ПиАр. Публична връзка. Сладурка е Лили. Прегледа ми умните изречения. Пипна тук–там и рече така е ок. Душичка.

Естествено, това никак не е варианта, който ще трябва да се представи на уважаемата клиентела, която чрез този текст, все пак, ще ни хареса и ще ни даде парите си, ние пък да им свършим една – две работи, дето ги можем.

Вадя аз синонимното гнездо, дето си го нося винаги в задния джоб (това е девиз – във всеки заден джоб – синонимно гнездо!) и започвам да си намествам думичкииии...

Готина е тая работа, щото и да не си слушал класната в 9 клас по лексика, пак си научаваш бая нови думички.

Стигам, кливо ляво да умопомрачителното и замайващо клиентите изречние  - Продукт с добър дизайн и перфектна концепция (преводът е свободен, но смисъла е запазен).

За да избегна думата perfect, започвам да ровя за синоним....и намирам прекрасната думичка immaculate (безукорен, безупречен)прекрасно и изразчето - immaculate conception просто става едно медено такова...Клиента ще посинее от кеф като види колко сме начетени и как стилно се изразяваме.

Оообаче! В word-а, както знаете, има едни чек-ове, които ти помагат да видиш, че си сбъркал я правопис, я стил, бе удобно нещо. След добрата работа с бечупречната концепция, аз се юрвам, развяла горди къдрици да си търся по-къдрав синоним на specific.

В един прекрасен и ярък за историята на моето писмено творчество момент, аз съзирам, че израза immaculate conception ми е подчертан със зеленичко.

А така, Минке, щу стана`?

Чудя се аз...чудя се...Правя проверки с десен бутон, то пък ми прави израза с главни букви - Immaculate Conception.

Викам си, Пухълсен, тука има нещо гнило. Не може от целия високообразован и хайлевъл дрън-дрън текст, баш това да е с големи букви. И що, по дяволите, е с главни букви?

Да са живи и здрави Лари и Сергей, че пуснаха гогъла (така го наричаше бивша моя колежка), та човек може да провери защо изразите му в word-а излизат с главни букви.

image

 

Ей това излезе Immaculate Conception С ведър поглед отварям уики-то и ....Прас! Фтасахме я! „непорочно зачатие”. Копелеееееееееее! И надолу все такива – католически, религиозни линкове...бе, страшна работа. Нагазих в религията. image  И ся представяте ли си как, ако не бях проверила що зеленее тоя ми ти текст, какво щеше да ни излезе на сайтчето - Продукт с добър дизайн и непорочно зачатие! Е, щяха да ни носят по целия нет! image  Ай, пак, да пием по едно за Лари и Сергей, че ги има, щото верно щяхме да заченем. Непорочно. И без да искаме.

 image

 



Тагове:   Непорочно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stefo - ХАХАХАХАА
15.06.2007 11:45
освен всичко останалоспециално от църквата щяхте да получите нарочна депеша с текст "АНАТЕМА!"
цитирай
2. bibeto - мани,
15.06.2007 11:46
голямо излагане

БОСТ
цитирай
3. ady - :)
15.06.2007 13:37
:))
цитирай
4. chochy - Ъхъ, и на пингвините сивото веще...
15.06.2007 16:28
Ъхъ,и на пингвините сивото вещество е сиво.Ако проявяваш интеререс мога да ти обясня по-подробно.Поне ти може да ме разбереш,щото мойте ни щът и тва е.Съчувствам ти за мозъчните напъни.Срамота е,нас,такива титани на писмената реч ,да ни тормозят с некви си дреболийки.Ама хайде...Поздрави!Готин пост!
цитирай
5. bibeto - chochy,
15.06.2007 16:36
не ме разбирай погрешно. Това с "дреболийките" ми е част от работата. не се оплаквам, а се самоиронизирам. Забавлявам се със себе си. ;-)
цитирай
6. chochy - Тц, не те разбирам погрешно. Нали и ...
15.06.2007 17:47
Тц,не те разбирам погрешно.Нали и аз това правя!
цитирай
7. utremer - даааа, не е лесна твойта
17.07.2007 17:15
аз трябва да измисля текст за няколко бараки на морето,тип 'капълъ чарши", кото след като се напудрят трябва фада изглеждат най-малко от ранга на ЦУМ. трябвало за някакъв каталог. как да стане-хабер си нямам. досега резултатът е три изгризани химикала и 11 смачкани листа (събирам ги с някакърв странен мазохизъм. после мисля да ги изгоря).всичко е от жегата....
цитирай
8. bibeto - utremer,
18.07.2007 09:15
олеле...гризи поне моливи, поне е дървесина.

Стискам палци да стане. И стой на сянка. ;-)
цитирай
9. eleni - хахахаххахаххааааа
20.07.2007 10:10
голяма забава си:)А пингвинът е любим домашен образ. На хладилника си имам надпис "Не отваряй! Зъл пингвин!!!"
цитирай
10. bibeto - eleni,
20.07.2007 10:14
аа, искам и аз такъв!!! Искааам!

цитирай
11. eleni - да ти дам моя назаем за week-end-a?
20.07.2007 10:17
пингвина, не надписа:)Като завъдиш вътре пингвина, надписът си се появява сам:Р
цитирай
12. bibeto - леле
20.07.2007 10:21
ми направо да влизам аз вътре..и без това е такава жега, че мозъка ми се стича през ушите...
цитирай
13. eleni - хахахах, ми добре дошла:)
20.07.2007 10:25
имаме сладолед, мента, синьо сирене, пармезан, розови домати... и каквото още пингвинът е оставил неизядено. Хладилникът ми не е от най-големите, но пък е уютен:Р
цитирай
14. bibeto - сладолед!
20.07.2007 10:29
каза вълшебната дума! Сега вече няма да ме извадите оттам.
цитирай
15. eleni - ами сега само ще кажа, че
20.07.2007 10:36
е малинов и с шамфъстък и ще ви оставя насаме със сладоледа, щото това са си лични работи:)

офтопик: зачетох се по-подробно из блога и се хиля като тиква вече 15 минути заради тебе. Започна ми деня мноооооого свежо, така че направо изяж целия сладолед и сложи пингвина да спи следобед, че иначе почва да буйства:)
цитирай
16. bibeto - о, приятно четене
20.07.2007 10:40
лошото е, че и аз като си го чета се хиля...
С пингвина ще се оправим. Той ще буйства, ама ще яде пердах.
цитирай
17. анонимен - perseus
02.08.2007 13:45
Определено не е било лесно :) Това Immaculate Conception се чудех откъде ми е познато, а се оказа че просто съм го срещал някъде :D
цитирай
18. анонимен - леле сестра ми ти нямам6 ни6о общ...
28.10.2007 21:17
леле сестра ми ти нямам6 ни6о общо:ДДДДд със сълзи....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bibeto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 336218
Постинги: 61
Коментари: 323
Гласове: 1170
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930