Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2007 15:58 - Болна съм, господа дебелаци!
Автор: bibeto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1543 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 23.05.2007 17:44


Защо съм болна ли?

Преди 6 месеца, точно на рождения ми ден ( 24.11) обраха моя си мой, мой!, откраднаха му портфейла в ресторант Мизия, на улица  Иван Асен Втори. Както си сeдяхме и си празнувахме ден дена ми. Естествено, той подаде жалба в полицията и т.н.
Тогава ходихме в 1 РПУ до Френската гимназия да пишем обяснения на следователя К. Той, човека, мил и добричък, се държа много любезно.
Обаче, онзи ден звъни и на бегом казва, че трябвало ПАК ДА ПИШЕМ ПОКАЗАНИЯ, защото него щели да го НАКАЖАТ!!! Така му казал неизвистен за мене прокурор.
Това не го знам защо е. Та, днес, излязох в работно време да ходя на мичка си пайчина да давам показания, които вече съм дала. да не би случайно да съм си спомнила нещо отпреди 6 месеца!
Именно заради това съм болна. Заваля дъжд и ми намокри всичко.

Защо, господата прокурори, бюрократи и политици държат толкова да ме разболеят?

Разболях се, защото тичам за нещо, което е абсолютно излишно в дъжда  (дъжда не ми евиновен, можеше и градушка да е, сняг или да ме тресне гръм, все тая)? Ззащото, господа дебелаци , е ясно на всички, включително и на следователя К., че няма да се намерят документите на моя мъж. Ясно е, че това всичко е да се отчита дейност, ясно е, че лежите на дебелите си гъзове, чешете си малките пишки и се тъпчете на наш гръб.
Сега, след като отчетохте дейност, ще ви кажа, че се разболях, защото не само дъжда ме намокри, намокрих си краката, защото, за да стъпиш на улицата от тратоара газиш във вода до глезена - не е виновен дъжда - ЗАПУШЕНИТЕ КАНАЛИ са виновни! Няма кой да се погрижи за това, ясно.
А, след като се разболях и ви тичах в РАБОТНО ВРЕМЕ да ви пиша глупостите, за да се отчитате пред началниците си, аз ще трябва да се занимая и със ЗДРАВНАТА КАСА . Защото трябва да ида на лекар, на когото ще платя потребителска такса, която е измислено, за да пишат лекарите и да не си вършат и те като полицаите работата. Освен това нали си плащам осигуровка, бе, господа дебелаци! Тая осигуровка за къде е, след като не е за изследвания, не е за видеозон, не е лекарства, не е за престой в болница? За къде е? За гробищата? Не, и за там не е - едно поглебение струва около 2000 лева (скромно).
Като преплуваме през ДжиПи-то, което се е омотало в бумаги и продава талоните за сърдечни прегледи, отиваме към разправиите с НОИ, защото и с болничните работата ви пак е лайняна, господа дебелаци. Защото хората не си получават парите с месеци.
И как, моля ви се, да плащам за лекарства, здравна каса, и всичко това (като не броим билети за градски транспорт и нови обувки) като не съм на работа. ЗАЩОТО СЕ РАЗБОЛЯХ! Да, вие, дето целия народ ви прави свирки на малките пишки, вие сте виновни, че съм болна, че не съм на работа и че ме намокри дъжда!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cris55 - bibeto,
23.05.2007 17:45
това се питах и аз- защо, къде и как...няма отговори, само нови такси
цитирай
2. bibeto - лошото е, че
23.05.2007 17:46
ние си се нервираме само и толкова

Вие двамцата как сте? :-)))
цитирай
3. cris55 - вече
23.05.2007 18:10
не сме двама....прочети ако исках, писах за това. Благодаря-държа се
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bibeto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 336188
Постинги: 61
Коментари: 323
Гласове: 1170
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930